دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۴۵۷۰۱
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
قطعی گاز در بخش‌های زیادی از تربت جام باعث گلایه‌های شدید مردم شده است. 

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار شهرآرانیوز، امروز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه، نیز بخش‌های وسیعی از مناطق مختلف تربت جام همچنان با قطعی گاز مواجه هستند و مردم نیز از وضعیت سوخت رسانی به این شهرستان گلایه مند می‌باشند.

گلایه مردم تربت جام از ادامه قطعی گاز در این شهر

درحالی که سرمای هوا در تربت جام رو به افزایش است، مردم تربت جام ۵ روز است که گاز ندارند. این درحالی است که روز گذشته وزیر نفت روز گذشته به این شهر سفر کرد و گفت که برای حل مشکل آن‌ها تلاش خواهد کرد.

در ویدئو‌هایی که مخاطبان شهرآرانیوز از تربت جام برای ما فرستاده‌اند، مردم روایت‌های غم انگیزی از روز‌های سرد و بی گاز دی ماه ۱۴۰۱ دارند.

یکی از این افراد می‌گوید که ما بچه‌هایمان را با سشوار گرم می‌کنیم.

یکی دیگر از شهروندان تربت جام در حالی که خود را با لباس زمستانی و کلاهی پشمی پوشانده است، می‌گوید ما ۵ شب است که گاز نداریم. سئوال ما این است که چرا به ما اطلاع رسانی نکردند که می‌خواهیم گاز شما را قطع کنیم؟

یکی دیگر از شهروندان تربت جام نیز با طرح این سوال که وظیفه ستاد بحران چیست؟ می‌گوید: مگر ما نمی‌دانستیم که قرار است هوا سرد شود؟ شما بیایید ببینید من بچه ۳ ماهه خود را چگونه گرم می‌کنم.

آن‌ها با انتقاد از قیمت بالای کپسول و هیتر برقی از عدم توانایی مسولان در مدیریت شرایط بحرانی زمستان انتقاد می‌کنند.

یکی دیگر از شهروندان تربت جامی می‌گوید که من گلخانه دارم، با هزار مکافات ۱۰۰ میلیون تومان وام گرفتم. حالا همه گل‌ها یخ زده اند. یک دانه کپسول هم نداده اند.

 
 
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
تربت جام در پنجمین روز قطعی گاز | قطعی گاز باعث گلایه‌های شدید مردم شد + ویدئو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->